Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Vi tittar (inte) på veckans melodifestival

Av Linda - 26 februari 2011 23:10

19 113 steg


Ikväll har vi myst med Mika och Ousman. Och jag kom inte undan veckans Melodifestival.... Men det gjorde inte så mycket, rätt ok om man är några fler och inte behöver titta hela tiden ;) Fråga mig inte vilka som gick vidare för det har jag ingen större koll på...


Hundarna hade vi med förstås, så dom fick sig en liten promenad både dit och hem :) Nu är alla tre trötta och nöjda.


Blir mer och mer förälskad i Hiki för varje sekund som går! Vilken underbar hund!! Hon vikftar på svansen som en äkta flatte, hon är sprallig, lekfull, mjuk och gosig. Och busig och humoristisk. Det är verkligen svårt att lära känna en ridge, men när man väl gör det -då faller man för dom allihop :)

 
 
Matte till Hiki

Matte till Hiki

5 mars 2011 16:06

Sådan matte sådan hund :)

Kramar o pussar!

http://www.bonza.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards