Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Planer inför veckan

Av Linda - 27 februari 2011 21:33

11 887 steg


Skönt att träna i ridhuset idag. Även om vi fick ta bilen dit och hem -måste hinna promenera alla tre hundarna och tiden har bara runnit iväg denna helg...


Träningen gick iaf mycket bra. En taggad Ixa :) halterna har blivit mycket bättre och det får det fria följet att flyta på mycket finare.


Väl hemma igen tog jag ut alla tre på en skön promenad, sen hem för att få middagen serverad av världens goaste sambo   


Nu har kvällen kommit insmygande i vårt residens och man får ge vika för tröttheten. Jag har massor av planer för nästa vecka, det jag ser mest fram emot just nu är min egen träning. Över en vecka sen jag tränade sist, då jag fick kapitulera för den förbannade förkylningen!! Men nu är det bara lite hosta och snuva kvar, så till veckan kör jag igång igen ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards