Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Norrköping

Av Linda - 5 februari 2009 12:40

Jaha så har man varit i Norrköping i två dygn. Har inte sett så mycket av stan ännu, ska ut en sväng senare i eftermiddag. Men det jag har sett är fint -och framför allt varmt :) Ingen iskyla, ingen meterhög snö, man kunde nästan tro det är vår...


Resan ner gick bra, trots att jag var inblandad... :) Brukar ju alltid vara spännande när jag åker nånstans, men denna gång gick allt enligt planerna. Inga förseningar och inget problem med bagage eller att hitta rätt. Så stolt över mig själv :)


Saknar mina vovvar...men det känns tryggt att veta att dom har det bra. Pratade med Madde och hon ville visst behålla Julia :) Ixa har roat sig hos uppfödar-Lena, hon tuggar kartonger...snacka om att känna sig som hemma :)



 
 
lotta

lotta

5 februari 2009 15:47

norrköping..där har jag vart en gång..på utställning;) förstår att du saknar doggsen:)ha det fint!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde (och Julia)

5 februari 2009 22:04

Julia vill skicka en hälsning till matte :) Hon har funnit sig tillrätta och sover i sängen, inget annat är bra nog för lilla Julia.. ;) Flera promenader i skogen och Julia bara flyger fram i snön.. Och att hon är söt är en underdrift ;) ha det så mysigt nu och hoppas att resan hem går lika bra! Syns på lördag! Kram!

 
Ingen bild

lillasyster

6 februari 2009 06:15

Härligt, härligt! de låter som våren ha kommi dit!! hoppas den snart börjar smyga sig norrut åxå...de e nämligen redan trist att va hemma i detta pissväder! åker till pappa idag, men ringer imorgon för aktuell rapport!! puss!;)

 
Ingen bild

Jennie

6 februari 2009 13:02

Kul att höra att resan gick bra! Och hoppas att det går lika bra när du åker hem:D

Klart du ska ut på stan och se var du har hamnat!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards