Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

En fri kvinna

Av Linda - 10 februari 2009 18:58

Nu är skilsmässan klar och jag är en fri kvinna igen :) Allt känns så mycket lättare tack vare detta enkla papper som ger mig min framtid tillbaka. Känns nästan som om jag vore fjorton igen och allt är möjligt, livet är till för bara mig.


Och framtiden ser ljus ut för tillfället. Även om jag är fri är jag inte singel längre. Helt oväntat kom en tjej och snodde mitt hjärta, något jag var helt oförberedd på. Men de bästa sakerna i livet är ju ofta dom som kommer som överraskningar. Jag som trodde att jag aldrig mer skulle våga ge mig själv till någon annan.... Helt plötsligt öppnas nya dörrar för mig. Jag som velat flytta söderut i flera år får nu chansen. Att pappa dessutom ska flytta till Stockholm för ett år gör valet lättare. Tänk att få bo nära honom, om så bara för ett år :) Men att lämna Umeå är inte bara lätt och lycka. Jag har många goda vänner här, att lämna dom känns svårt....Om det inte vore för dom hade jag aldrig klarat mig igenom det sista året.


Ja, framtiden ser ljus ut -men nog kommer den att innehålla smärta också.



 
 
Sara

Sara

10 februari 2009 21:45

Jag är nog en riktig tjuv *ler* Men du är faktiskt skyldig till samma brott ;-) Puss

http://saraakessonblogg.se.nu

 
Erica

Erica

10 februari 2009 21:57

flytta? nä du, har du lämnat in papper till uppfödaren i tre ex och fått de godkända? Skulle inte tro det? Så av den flytten blir intet.

Skämt åsido - kul att du känner dig lättare och mår bättre :-)

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Den sk uppfödartanten...

10 februari 2009 23:40

...har rätt att inlägga sitt veto mot att du flyttar...men det viktigaste är att du mår bra och är lycklig! Sara får flytta norrut, det har jag enväldigt bestämt!!!!

Kramar i massor

 
Ingen bild

M

11 februari 2009 06:52

Jag håller helt med dig Linda, visst är det skönt att äntligen vara fri!!

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

11 februari 2009 08:24

grattis till att hittat en ny kärlek:):) det är ju så fint:) lycka till med flytt o framtid:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

lillasyster

11 februari 2009 10:49

Grattis får man väl säga till friheten! å nog kan man va fri trots att man e i ett förhållande...frihet e ju så mycke mer än att vara singel...jag känner mig iaf fri tillsammans med Tony! :)

Älskar dig, PUSS!

 
lina

lina

11 februari 2009 20:28

är så glad för din skull linda att du hittat kärleken på nytt och att du mår bra och känner dig fri. det är du värd! kommer sakna dig massor om du flyttar, men förstår dig helt och hållet i ditt val om du gör det. stoooor kram till dig vännen! :)

http://i-fokus.se

 
Ingen bild

Jennie

11 februari 2009 22:01

Ja!!! Flytta till Norrköping! Det tycker jag absolut! Då kommer du ju nära mej! Så kan vi träffas å prata hund ofta:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards