Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

Jag tänker -alltså finns jag

Av Linda - 16 februari 2009 17:46


Idag är en sån där dag full av funderingar. Hjärnan jobbar på högvarv, men inget vettigt kommer fram. Ibland känns det som om jag flyger med för små vingar. Jag vill så mycket och jag tror allt ordnar sig till det bästa. Men tänk om det inte gör det? Om vingarna inte bär och jag faller -var hamnar jag då? Och är jag stark nog att klara ett så högt fall?


Ja, det är inte lätt att vara lycklig. Att ha så mycket att förlora, och att tvingas ge upp något för att vinna något annat. Idag känns det som om allt det här med att vara lycklig gör mig lite olycklig :) Så skumt....


Nåja, vad vore livet om man aldrig vågade riskera att falla...

 
 
Gazton

Gazton

17 februari 2009 10:01

Matte säger att man inte skall tänka för mycket =/....

http://gaztons.wordpress.com

 
lotta med juni o cola o Tuvaluva ;)

lotta med juni o cola o Tuvaluva ;)

17 februari 2009 12:17

det där funderade jag mycket på när jag hade fått mitt 1a barn...kan man vara såhär lycklig? FÅR man?? tänk om jag mister?? men nu..försööker jag att njuta av varenda, vareviga minut, så har jag iallafall utnyttjat den lyckliga tid jag fått tillsammans med mina älskade...nu är det 13 år sedan jag fick barnet...och jag är så glad , så lycklig med min an o barnen, att jag inte vill förstöra det med att gå och oroa mig..(fast ibland kommer det dagar då det är svår)försöök att njut av det du har...HÄR och NU

http://juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards