Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Vilken lördag!

Av Linda - 21 februari 2009 22:12

Idag har vi haft fullt upp hela dagen. Efter fruckost åkte jag och syster in till stan för att kolla runt lite och dricka chai-latte. Fick sms av Erica som undrade om vi ville komma och fika hos Lena på kvällen -och det ville vi. Så det blev lite körigt när vi kom hem. Först ut med hundarna, sen börja med middagen, medan den var i ugnen färgades mitt hår och efter att vi ätit klippte Tina mig. När det var klart var vi sisådär en halvtimme sena, så det blev "plattan i mattan" till Lena....


Tina (med min systerson/dotter i magen) och Ixa :)


Hos Lena var det full fart som vanligt. Sebbe, Lina, Ebba, Erica och Isak var också där. Några kannor te intogs och både ost/korvbricka och bullar och kakor fanns att tugga på.



Isak gick som vanligt "laget runt", så glad liten kille...och vilken tjej-tjusare, även Tina fick hålla, fast dom aldrig träffats förut :)


Isak är trött på välling, nu vill han ha ramlösa...och så vill han ha en mops också, hör du det Erica?? :)


Ripa, som sitter så fint på stolen, är Ixas mamma.


Lina och Isak


Ebba och Sebbe


Kvällen bjöd på många skratt, som vanligt hos Lena. Med oss hem fick vi två mycket trötta hundar, det är roligt -men jobbigt- att vara hos Lena :)


Nu ska jag kolla om min lilla syster har somnat på soffan...

























































































 
 
Erica

Erica

21 februari 2009 22:36

Även Isak var trött när han kom hem! Totalt utslagen som en slagen hjälte. En flaska mjölkersättning och nu snarkar han högt och ljudligt i sin spjälsäng. Fina bilder! Kan inte jag få den med ramlösa flaska om jag ber riktigt snällt?

PS: ISAK VILL INTE HA EN MOPS! EN SHELTIE STÅR ÖVERST PÅ ÖNSKELISTAN MOPS FINNS INTE ENS MED! DS

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
Gazton

Gazton

21 februari 2009 23:30

Matte blev alldeles lyrisk när hon fick se en gravid mage... hon kan aldrig hålla händerna i styr utan vill alltid dit och känna.

http://gaztons.wordpress.com

 
Ingen bild

Lena

22 februari 2009 10:03

Kul att du och syster Tina också kom igår kväll, så roligt att träffa Tina! Hoppas ni hinner komma tillbaka innan Tina flyger hem igen. Klart att Isak ska ha en mops, vi tränar i lönndom, så att hans första ord ska vara "jag vill ha en mops", inget fjantande med första ord som "mamma" eller "pappa"!

 
lotta  med Juni o cola

lotta med Juni o cola

22 februari 2009 10:09

å avis, avis avis på den magen..eller det som ligger i den:) nu ligger mannen risigt till när han kommer hem ..utarbetad efter ett dygn på jobbet;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
lina

lina

22 februari 2009 21:57

superkul att ses igår. :)

http://i-fokus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards