Direktlänk till inlägg 27 februari 2009

Nostalgi och framtidstro

Av Linda - 27 februari 2009 20:42

Jahapp, så har det gått några dagar utan blogginlägg.... Tina har åkt hem till sig och huset känns tomt igen :( Var så roligt att ha henne här, med stora magen och allt. Nu väntar jag spänt på att lilla bebisen ska komma ut så jag får veta vad det blir för nåt...tror pojke...


Hus-spekulanterna verkar äntligen ha tinat fram, för nu händer det saker på den fronten också. Har haft en visning idag och nästa blir på onsdag. Jag hoppas och håller alla tummar och ber till högre makter....


Har suttit på facebook och träffat igen flera gamla kompisar från tonåren. Plötsligt känner jag mig lite gammal och mycket nostalgisk...vart tar åren vägen?? Vi funderar på att köra en återträff...skulle vara så kul!




























 
 
Gazton

Gazton

27 februari 2009 23:26

Åh....det som är så härligt att vara kär =)

http://gaztons.wordpress.com

 
Ingen bild

Brorsan

28 februari 2009 20:35

Jaha. Shit, vilken överraskning. Det där kom oväntat... NOT!!! Allvarligt talat syrran, jag är jätteglad för dig! Ska bli spännande att träffa den som fått dig så här otroligt knäsvag och fullständigt nerkärad... Älskar dig!

 
lina

lina

28 februari 2009 20:35

grattis till lägenheten! vi håller tummar och tassar att huset blir sålt nu när det börjat komma fler spekulanter! och jobb hittar du säkert!
kram!

http://i-fokus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards