Alla inlägg den 2 mars 2009

Av Linda - 2 mars 2009 16:23

Är hängig och lite sådär förkyld, så nu handlar allt om att kurera så att jag kan åka till Sara -bara en vecka kvar... Har alltså mest suttit i soffan med täcket på och sörplat te och tittat TV. Något som inte är alltför likt mig...börjar känna mig smått rastlös.... Ringde grannen och hörde om dom ska på affären, och det skulle dom. Så nu har jag beställt förkylningsmedicin, C-vitamin, apelsiner och ingefära -jag provar allt! Om nån har fler tips så vill jag gärna höra dom....snälla....


Såg Tyra Banks talkshow på TV:n. Jag har ju uppfattat att hon har en sådan men aldrig riktigt tittat. Hon är ute på ett uppdrag -att få alla kvinnor att känna sig vackra. För visst äger vi skönhet allihop! Hon tog av sig allt smink och satte på sig bylsig träningsoverall, håret i slarvig hästsvans...och bevisade att skönhet tar tid och inte kommer direkt gratis....och att den finns i tuber och burkar... Jag är helt med på hennes linje, ner med det smala idealet -låt alla kvinnor känna sig vackra!! Och framför allt -kan vi tjejer sluta dra ner varandra??
















































Ovido - Quiz & Flashcards