Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Linda - 5 mars 2009 13:30

Jag har fått tid för jobbintervju i norrköping!!! Håller tummarna så jag blir blå!! Nästa vecka på onsdag eller torsdag eftermiddag kommer jag att få chansen till ett jobb. Visserligen "bara" ett semestervikariat, men det är alltid en början.


Idag är jag hundvakt åt grannens Scarlet -Ixas bästaste vän. Så det är full fart inne som ute...för att undvika större skador på inredningen spenderar dom två vännerna den mesta tiden ute på gården. Dom ser ut som två snögubbar efter att ha mulat varandra i djupsnön. Julia vill slippa se eländet så hon är inne med mig -hon blir bara förbannad på buset och skäller ut dom, men blir ständigt nonchalerad.


En lugn stund mitt i buset...






































Ovido - Quiz & Flashcards