Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Linda - 21 mars 2009 17:01

Igår kväll träffade jag tjejerna på TC för att äta gott och snacka bort en stund. Eftersom jag är hundvakt i helgen kunde jag inte stanna så länge, och det var mycket nytt som skulle avhandlas :) Idag flyttar Madde norrut och imorgon går flyttlasset söderut för Mari. Jag kommer att sakna er :(

Men vi ses ju i april -alltid en liten tröst...


Mari, Åsa, Erica och Madde.


God mat var det och inte speciellt dyrt. Tråkigt att inte kunna ta ett glas vin till...men jag var ju tvungen att köra hem så det fick bli coca-cola.


Idag har jag och hundarna tagit det lugnt. Vi var ute på en promenad i skogen och lyssnade på vårfåglarnas sång (varifrån kom dom??). Så har vi suttit ute på altan och solat lite, varmt och skönt var det ute. Ixa har roat sig med sin kompis Scarlet, som är här till ikväll. En riktig mys-lördag har det varit :)





































Ovido - Quiz & Flashcards