Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Linda - 16 mars 2009 16:09

Över en vecka sen sist....ursäktar mig med att jag haft fullt upp med livet. Har varit hos Sara i Norrköping och en tur till hennes familj i småland. Saras syster har två barn, så jag fick snusa bebis :) Så har jag åkt tåg och buss och flyg och kännt mig vilse i pannkakan i stockholms myller.... Nog känns det att man är en "småstadstjej"....


Saras systerson, så söt och snäll :)


Det var kul att träffa Saras familj, alla var så snälla och dagen blev helt perfekt. God mat och många skratt -precis som det ska vara.


Lördag morgon åkte jag vidare upp  mot hufudstaden igen....ve och fasa, för denna gång skulle jag bli tvungen att resa från cityterminalen till upplands väsby... Efter några mindre missöden gick det bra och jag hann fram i tid till flatklubbens sektionsmöte som började elva. Dagen blev lång men innehållsrik och mycket värdefull. Vi fick träffa styrelsemedlemmar från andra sektioner och utbyta erfarenheter och jag måste nog säga att jag lärt mig en hel del under helgen. På söndagen var det sedan årsmöte och efter det tog vi oss ut till Arlanda för hemresa.


 Foto: Emma Fällman


Det var oerhört skönt att komma hem och få hämta mina små monster. Lulia hade börjat löpa under helgen, trots att det nog inte gått nån nöd på henne hos Emma så var hon glad att se mig. Även Ixa var glad att se sin gamla matte igen, trots att hon fått spendera en hel vecka hos favoriten Lena :) Kanske kan det bli för mycket av det goda? Väl hemma kröp vi ner i sängen och myste fram till halv tio idag...vi var nog rätt trötta allihop :)









































































Ovido - Quiz & Flashcards