Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Linda - 24 mars 2009 13:42

Idag har vi äran att få ha Scarlet hos oss några timmar. Ixa ääälskar att vara "Scarlet-vakt" :) Fullt ös som vanligt. Solen är uppe på klarblå himmel och luften är härligt frisk. Lillasyster ringde för uppdatering om bebis -som inte kommit än men förhoppningsvis är på väg inom dom närmsta dagarna. Hon lovade dyrt och heligt att jag var den första hon skulle ringa när något händer, vilken tid på dygnet det än må vara. Så då blir det till att sitta och bita naglar tills allt är klart och man är moster :)


Sara kommer upp till Norrland över påsk. På långfredagen ska vi ha tjejmiddag och det ser jag så mycket fram emot. Fast jag är lite nervös också... Det är ju nästan som att presentera henne för familjen.... Men Sara är så underbar så henne bara måste man tycka om -och det säger jag helt objektivt :D



Av Linda - 24 mars 2009 11:58

Vaknade till nyheter om husförsäljningen. Inga goda sådana dock... Ännu en spekulant har meddelat att dom inte har fortsatt intresse, så nu har vi gått från två spekulanter till inga alls... Lite svårt att hålla kvar den positiva synen, men jag får göra så gott jag kan. Det är ju snart vår och då kanske fler människor tinar fram? Här är ju så oerhört vackert på vår och sommar... Blir bara så oerhört less på att hoppas i flera veckor på spekulanter som är sååå intresserade och verkligen vill ha huset, först måste dom bara sälja sitt eget boende och ditten och datten. Så blir det inget till slut och så är man tillbaka på noll :(


Ännu en gång ber jag änglarna samla sina styrkor och hjälpa mig så gott det går. Skicka en seriös människa hit som köper huset så jag kan börja mitt liv!












Ovido - Quiz & Flashcards