Direktlänk till inlägg 24 mars 2009

Vårrus och retrieverryck

Av Linda - 24 mars 2009 13:42

Idag har vi äran att få ha Scarlet hos oss några timmar. Ixa ääälskar att vara "Scarlet-vakt" :) Fullt ös som vanligt. Solen är uppe på klarblå himmel och luften är härligt frisk. Lillasyster ringde för uppdatering om bebis -som inte kommit än men förhoppningsvis är på väg inom dom närmsta dagarna. Hon lovade dyrt och heligt att jag var den första hon skulle ringa när något händer, vilken tid på dygnet det än må vara. Så då blir det till att sitta och bita naglar tills allt är klart och man är moster :)


Sara kommer upp till Norrland över påsk. På långfredagen ska vi ha tjejmiddag och det ser jag så mycket fram emot. Fast jag är lite nervös också... Det är ju nästan som att presentera henne för familjen.... Men Sara är så underbar så henne bara måste man tycka om -och det säger jag helt objektivt :D



 
 
'♥♥♥♥L med  Juni o Cola♥♥♥♥

'♥♥♥♥L med Juni o Cola♥♥♥♥

24 mars 2009 15:51

japp, nu har jag bloggat om dojjorna;)himla härliga bilder det var här:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Mari

Mari

24 mars 2009 16:48

Nej jag kommer inte till Umeå då för syrrans man ska ha 30-års kalas så jag kommer inte upp förns Lenas fest.. Attans då!! Hade ju varit skit skoj att få träffa er och Sara =D

http://missbree.bloggagratis.se

 
lina

lina

24 mars 2009 20:14

ska bli så roligt med tjejmiddagen på långfredag! :) och jättekul att få träffa din sara. kan inte tro annat än att vi kommer tycka om henne massor! :)
kram!

http://i-fokus.se

 
Gazton

Gazton

25 mars 2009 10:33

Gullig bild =D...dom verkade ha hur kul som helst ...

http://gaztons.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards