Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Linda - 2 juni 2011 17:39

  En ung Ixa...


  ...och en liten Sota...


   


...anar man ett släktdrag??

Av Linda - 2 juni 2011 12:03

Ledig torsdag. Jag och Sota klev upp 7:15, drog på oss kläderna (eller jag iaf...) och tog bilen till dagis. Väl där åt Sota frukost medan jag satte igång med lite måleri. Strax före 11 kom ett par som bokat tid för visning, trevlig stund med (förhoppningsvis) nya trevliga kunder, sen packa ihop och åka hem.


Så har man bara resten av dagen kvar då.... Vad ska vi hitta på?? Det är nog det enda jag kan komma på som är negativt med Sota -att man inte kan sticka iväg till skogen några timmar...

Än iaf -det kommer   


När damen är klar med sin skönhetssömn på köksgolvet kanske vi kan åka lite tub? Första gången -spännande! Eller sätta oss i parken och titta på folk...


Håller på med hand-target just nu. Bara på kul, för det är så roligt att se hur hon tänker.

Hon är sååå söt när det snurrar till däruppe och ljuset tänds   


Såhär långt är hon väldigt lätt att forma. Där det blir galet visar jag bara hur jag önskar det istället -och hon gör efter. Helt otroligt -jag har aldrig varit med om en mer lättsam valp. (Jag säger inte detsamma mellan 4 och 5 på morgonen då hon far runt som en illbatting i vardagsrummet och tuggar på allt!)


Sota har också fått sin 12-veckors spruta. Och gissa om hon var duktig   Inte ett pip sa hon, märkte den inte ens. Och hon skötte sig strålande både i väntrummet och inne på undersökningen.

Vår lilla stjärna   




Ovido - Quiz & Flashcards