Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Linda - 5 juni 2011 20:20

Tävla om att bli tatuerad av självaste Kat von D, typ universums absolut hetaste tjej (förutom min egen vackra sambo -naturligtvis).



 


Var med du också, jag tävlar på:

www.tlcsverige.se/tavla


Av Linda - 5 juni 2011 18:22

En månad har gått. På dagen en månad sedan du tillitsfullt tittade in i mina ögon för sista gången. Jag saknar din glädje, din värme, din livfullhet och energi. Jag saknar en vän som följer mig på långa promenader, jag har ingen som vill följa mig ut och jogga längre.


Trots att vi har valp i huset är det så tyst sedan du försvann. Och det säger väl allt om den plats du tog upp, i vårt hem och i våra hjärtan. Jag försöker varje dag att hedra dig genom att minnas allt du lärt mig -och föra det vidare till din lillasyster.


  Jag älskar dig mitt hjärta!

Ovido - Quiz & Flashcards