Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Sovmorgon

Av Linda - 29 mars 2009 18:22

Trots att jag fick gå hem en timme tidigare från jobbet idag höll jag på att somna på vägen hem. Fick skruva upp volymen på radion och dra ner värmen på iskallt för att hålla mig vaken. Väl hemma gick jag ut med hundar och vi åt alla frukost innan jag stupade isäng och sov tills Sara väckte mig klockan halv fem!! Ja, jisses, ibland behöver man verkligen sömn...



Annars brukar hundarna alltid väcka mig när dom är less på att sova, men idag sov dom också som små grisar -tack för det :) Promenad blev det naturligtvis när vi äntligen kommit oss upp ur sängen. Tyvärr var det klibb-snö idag så overallen på för Julia... Vi har haft tur denna vinter, tror att hon använt den kanske tre-fyra gånger bara :) Det värsta med overallen är att ta på sig den, väl ute är den glömd -så det är inte jättesynd om henne, fast hon gärna vill att ni ska tro det ;)



Nu blir det en lugn kväll tills jag åker iväg på jobb, sista natten :) Sen är jag ledig sju dagar igen....längtar!





















































































































 
 
lina

lina

29 mars 2009 19:25

Staaaaackars lilla Julia! :D

http://i-fokus.se

 
Ingen bild

Emma

29 mars 2009 20:14

Bilder på Julia är allt jag behöver för att besöka din blogg, hon är en egen liten solstråle :)

 
Erica

Erica

29 mars 2009 21:35

Gud så söt hon är liten i overall! Skönt att sova länge, det behövde du säkert!

Ska vi försöka träna något i veckan?

http://flatcoated.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards