Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

.....

Av Linda - 17 juni 2011 19:38

Sista helgen som 20+ spenderas utan sambo (hon jobbar), utan Ixa och med en enorm stress inombords över allt som ska göras på jobbet innan semestern sveper in över landet.


Sista helgen som 20+ spenderas också i skogen med Mika och våra fyrfota vänner. Sotas första spår ska läggas, spännande!! Och Julia ska få något att bita i, det behöver hon. Och jag behöver lugnet, tystnaden och den friska luften.


Sen tillbaka till kontoret....Tänk om man kunde dela sig i flera! Denna vecka har jag ändå varit ute mycket. Två långa turer till Högdalstopparna har vi hunnit med, mellan vändorna i "pappers-djungeln".


Jag ser fram emot resan upp till norr. Jag behöver vila, tänka på annat än jobb. Och Julia behöver frisk luft och ändlösa ängar följt av djupa skogar. Vi behöver få vara vår lilla familj, utan allt som snurrar i 180 runt oss.

Och jag ser fram emot att träffa alla de vänner som gjort allt för att stärka och trösta oss i sorgen efter Ixa -trots att halva landet ligger mellan oss. Det ska bli skönt att samla krafterna däruppe, där jag är Linda. Kort och gott.


Fast ett år äldre. Eller ett decennium....


 
 
Ingen bild

Lena H

17 juni 2011 20:12

.... och då ska vi ha födelsedagskalas igen! Och kramas och gråta lite och kramas och träna hund och prata och, och, och :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards