Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

Rubrik saknas

Av Linda - 5 maj 2011 20:12

Jag orkar inte. I detta nu kämpar Ixa för sitt liv. Vad hände? Vi åker in med en hund som kräkts några dagar, men ingen feber, pigg och glad. Vi vill bara veta vad det är med hennes kaskadspyor och vattentokighet. Så kraschar hon. Och nu ska hon dö??? Ligger på bordet, har kräkts 2 liter blod. Liten chans att rädda henne. Vad händer???



Jag fattar inte. Ska jag bli utan min Ixa nu??? Hon är ju bara 3 år, varför varför varför???? Hon var pigg när vi kom. Vi ville bara veta varför hon kräks. och är vattentokig. Hon var glad. Så blev hon blek och medvetslös och blodet försvann och hon är borta. Vad hände vad händer????


Jag kan inte leva utan MIn tjuvaktiga skata, vad är jag utan Ixa??? Det är Ixa, Lulls och Linda. Inte Lulls och Linda. Det blir fel, en kort. Vi har ju flyttat 60 mil för att leva livet. Vad händer med det utan Ixa??????


Hon kan inte dö. Hon är 3 år. Jag ger vad som helst, gör vad som helst. Hon får inte dö. Om jag vaknar upp utan min Ixa, vad vaknar jag då upp till??? Jag vill inte. Vill inte. Hon får inte dö. Hon får inte.


Men jag vet att det är för sent. Jag kände när hon försvann. Vi hade en stund och är det vårt avslut så är jag nöjd. Jag älskar, älskar, älskar min Tjuvaktiga Skata, min lilla Ixa, mitt hjärta, mitt allt!

 
 
Erica

Erica

5 maj 2011 20:32

saknar ord och vill ändå hålla hoppet uppe. Som du skriver hon är ju bara 3 år!!! Många kramar

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Anki

5 maj 2011 20:35

Men vad har hänt henne? Blir ju tårögd av detta tragiska som hänt dig/er. Stor tröstkram från mig.

 
Ingen bild

mariana

5 maj 2011 21:17

inga kommentarer, bara kärlek<3

 
Marlene

Marlene

5 maj 2011 21:17

Kram! Finns inget jag kan säga och göra men jag hoppas och ska be för att Ixa fixar det. Fina Ixa, blir så ledsen av att läsa detta. Kramar i massor, livet är bra orättvist :(

http://www.mafomy.wordpress.com

 
Karin och brudarna

Karin och brudarna

6 maj 2011 14:19

Finaste Linda!
Jag är chockad!!! Och lider med dig. Stora och varmaste kramarna till dig.
Karin

http://www.bostonbrudarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards