Direktlänk till inlägg 9 januari 2009

Let's dance

Av Linda - 9 januari 2009 22:09

Så var dans-säsongen igång. Kan inte påstå att jag är nåt direkt "fan" av programmet, ser det när andan faller på och jag har tid. Faktiskt ser jag inte speciellt mycket på TV alls, förutom på jobbet. Men kvällens program var riktigt kul -kanske för att jag är övertrött???


Hann med att träna båda hundarna lite också. Försökte träna Ixa utomhus, men jag vet inte riktigt vad det var med henne idag. Hon nosade i backen, tittade och lyssnade på allt utom mig -vilket inte kan vara mycket, vi bor ju för katten i skogen!! Tålamodet ligger ju inte på topp -trött som jag är- så jag bytte hund...snopet Ixa... Julia var mycket mer på och vi körde lite lägganden, apport och fotgående. Gick riktigt bra, kanske dags att börja kolla efter fler tävlingar?? Sen fick Ixa ett försök till -nu inomhus- och det gick bättre. Började döpa ställandet och tränade lite apport.


Nu MÅSTE jag hoppa i säng, innan jag kommer in i andra (eller hundrade) andningen :) God natt!

 
 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

10 januari 2009 09:32

vi hejar på världens starkaste man i lets dance..märks att jag har 3 söner va???;) trevlig helg!!!kramiz L

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards