Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Nygamla bilder

Av Linda - 10 januari 2009 17:33

 


Julia och Ixa brukar ibland få sova hos Emma. Det är roligt, för då får man följa med till stallet på morgonen -och leka med hästarna :) Emma har tagit kort på tjejerna, och dom var så fina så jag är ju bara tvungen att lägga ut dom på bloggen!




Jag skulle tro att bilderna på Julia är från hennes första lydnadstävling, kortet på Ixa är kanske från stallet??

Tack Emma, för fina bilder!




















 
 
Lotta med  Juni o Cola

Lotta med Juni o Cola

11 januari 2009 10:08

verkligen jättefina bilder:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
lina

lina

12 januari 2009 12:31

jättefina bilder på dina fina tjejer! :)

http://i-fokus.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards