Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Nu händer det saker...

Av Linda - 13 januari 2009 15:39

Ja, nu har jag äntligen tagit tag i detta med träning....Vi har möjlighet att genom jobbet träna billigt på ett urval av ställen i stan. Det var bara att välja ett och ringa chefen...Jag har funderat ett bra tag, behöver verkligen träna för att stärka ryggen och hålla min skada i armen under kontroll. Och nu är det bestämt, chefen skulle skicka kortet idag så nu finns det inga ursäkter längre. Har tänkt försöka hinna med 2 pass i veckan. Kanske är att vara lite väl positiv just nu, men om några veckor kanske livet har saktat in så jag får mer tid. Och nu när det är ute på bloggen så måste jag ju släpa mig dit -även om det tar emot :-) När jag väl kommer in i det så vet jag att jag kommer att behöva träningen, men innan jag nått dit....



 
 
lina

lina

14 januari 2009 08:36

å vad duktigt! jag behöver också ta tag i träningen, min egna träning. tänker att jag kanske får lust med det när jag flyttar. inte länge kvar nu, bara 1 vecka och två dagar. :)

http://i-fokus.se

 
lotta

lotta

14 januari 2009 09:30

lycka till då med träning:) brukar ju gå bra bara man kommit igång...efter sisådär 10-15 träningar;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

erica

15 januari 2009 17:08

vars bestämde du dig för? Jag ska ta kort på usm då de har bäst utbud på det jag vill göra + vattenträning.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards