Direktlänk till inlägg 25 januari 2009

Rubrik saknas

Av Linda - 25 januari 2009 16:18

Idag tog vi en härligt lång hundpromenad med Erica, Madde och deras hundar. Det var livat redan när hundar skulle plockas ur bilar -som det ju är ibland när många flattar är inblandade =) Så fort kopplen åkte av bar det iväg, fem tokiga flattar och en australisk terrier. Promenaden bjöd på både hästbajs, bus och lite sura miner. Ixa fick sig en liten "blåtira", men om det är av annan hund eller om hon sprungit in i grenar igen -ja det må gudarna veta. Nu ser hon iaf hård och tuff ut =)


 Ericas Error och Harry, Ixa och Julia, Maddes Nelli och Lava.


Alla sex på samma bild, sittandes, tittar åt samma håll -gör om det om ni kan =) Dessutom hann jag ta fem bilder innan det bröts -av min egen lilla Ixa...


Så mycket mer har inte hunnits med idag, sov två timmar efter jobbet innan jag for iväg ut i skogen. Nu ska jag bara ta det lugnt ikväll, hundarna är av någon anledning rätt trötta...hm....





 
 
Erica

Erica

25 januari 2009 19:27

Hej du!

Jag "lånade" din bild till min blogg men jag ljusade upp den lite först. Blev det något av de andra bilderna?

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M

26 januari 2009 19:11

vilken häftig bild... dessa fyrbenta.... :)

 
lotta

lotta

26 januari 2009 23:18

så fina de är:) så kul attläsa om träningen av lilla julia, så himla söt hon e...och duktig:)kul att läsa om axa också...som har lärt sig läggande under gång..bara sådär...coolt;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emma

4 februari 2009 18:33

haha, finn ett fel, Julia. Såå söt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards