Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Liten bebis stjäl mitt hjärta

Av Linda - 26 januari 2009 12:32


Tänk att man kan vara så liten =) Lille Melker har dock vuxit massor sen jag såg honom sist, trots sin ringa ålder på tre veckor. Nu var han lite mera med också, kloka blå ögon som tar in världen omkring. Mamma Annies syster var på besök, så det blev lite "vuxen-snack" också. Fast bara lite -det är ju så svårt att slita ögonen från detta lilla underverk....


Nu ska jag ta och städa lite, husvisning på lördag... Sen hinns det kanske med lite hundträning innan jag åker in till stan.

 
 
Ingen bild

erica

26 januari 2009 14:11

Vilken sötnos! Han har ju hals också till skillnad från halslöse Isak. :D

Ska du på Forslunda på onsdag?

 
Ingen bild

M

26 januari 2009 19:12

Va tiden går fort... 3v gammal... hälsa från mig

 
Ingen bild

Sara

26 januari 2009 19:37

Lika fin som alltid *ler* Linda + bebis = bedårande :-)

 
Ingen bild

Brorsan

26 januari 2009 21:37

Hej sis! Snygg bild men vem är benranglet.... hehe...

 
Ingen bild

Brorsan igen (nu med lite ångest)

26 januari 2009 21:41

Hej igen sis! Skoja bara, tycker att du ser skitsnygg ut på bilderna. Få igång ätandet och börja bygg lite muskler så blir det nog bra. Huvudsaken att du trivs själv och att du inte oroar dig över ätandet utan ser det som en naturlig del som "löper på av sig självt". Puss, Älskar dig!

 
Katrin

Katrin

26 januari 2009 22:40

Hej. Tänkte att jag skulle visa för en gångs skull att jag tittat in :)

http://www.savar.nu/katrinshundar

 
lotta  med Juni o cola

lotta med Juni o cola

26 januari 2009 23:14

ååå Melker så gulligt..om jag skulle få en 4e son(vilket inte e aktuellt;)) så skulle han heta melker.
Passar väl fint Gustav, Alfred, Ludvig o Melker..åå så sugen jag vart nu. Vilket gulligt litet gryn, så himla fin*ler fånigt*

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards