Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

En dag i telefonluren

Av Linda - 27 januari 2009 22:39

Idag var M här och vi fick en massa tråkigt -men nödvändigt- pappersarbete gjort. Har nog suttit flera timmar i telefonkö på diverse olika företag...Sen när man kommer fram efter sisådär 20 minuter blir man vidarekopplad....och får vänta 10 minuter till...sen börjar det gå fram signaler...sen bryts alltihop och man är tillbaka där man började....Det tog tid, men känns skönt att ha avklarat.


Sen var jag ute på promenad med Jenni och Scarlet. Där var det full fart, mina två monster har ju inte träffat henne på länge. Alla hundägare vet nog hur det kan se ut då, när man äääntligen får återse bästaste vännen.


Utöver mitt "telefonande" och lite hunderi har dagen varit lugn, njuter av att bara vara hemma för imorgon blir det full fart med stadsbesök, personalmöte och nattjobb. Med andra ord blir det rätt lugnt med bloggandet ett par dagar...

 
 
Ingen bild

lillasyster

28 januari 2009 11:45

låter som att det går framåt med byråkratin!!;) ni har de lika skönt som mig där borta...ja tar de åxå bara lugnt å går på lugna å tysta promenader på dagarna...tänk va mycke härligt man kan göra alldeles gratis!! puss på er alla tre!! + kissorna

 
lotta

lotta

28 januari 2009 18:26

kej ha det bra...kommer sakna dig!

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Jennie

Jennie

29 januari 2009 13:09

Ja, fullfart var det! Alltid lika mysigt att vara ute i skogen med vovvarna! Nu är jag hemma igen iafall...och nu har du adressen till min blogg med:D Kramen!

http://jennieungsgard.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards