Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Gör rent hus

Av Linda - 30 januari 2009 18:22

Idag var M här för storstädning inför morgondagens husvisning. Det är inte lätt att få till det när halva bohaget är borta och det står kartonger överallt... Men vi gjorde vårt bästa och det är iaf skinande rent. Åtminstone för stunden..med två hundar och två katter i huset blir jag nog tvungen att ta ett varv med dammsugaren imorgon också.


Morgondagen är redan fulltecknad. Först på stan med en kompis, sen hem för husvisning och på kvällen middag hos Erica. Sen tänkte jag hitta lite tid till att gå igenom packningen inför min Norrköpingsresa. Jag vet -jag är ute i lite god tid...Men jag är nervös -för att flyga till stockholm och sen hitta rätt tåg, för att något ska gå snett med hundpassning eller kattpassning -men mest av allt -för vad som väntar när jag kommer fram. Och om jag får pyssla med min lilla kappsäck och planera in i det oändliga så kanske, kanske jag kommer känna mig mindre nervös på tisdag. Eller inte! Men det är värt ett försök -och håller mig sysselsatt :)

 
 
Ingen bild

Jennie

30 januari 2009 20:03

Det kommer att gå så bra så! Och är det något du undrar över så är det bara att ringa!

 
Ingen bild

lillasyster

31 januari 2009 10:12

Lycka till på husvisningen!!! å med packningen;) du hinner packa upp och ner många gånger ännu har ja på känn...;)

 
erica

erica

31 januari 2009 11:01

Hi, hi! jag undrar om det inte är du som är Maddes äldre kompis (som hennes pojkvän så fint uttryckte det om att de skulle till mig ikväll) Det är STOR pensionärsvarning på att packa flera dagar i förväg.

Håller tummarna att nya mäklaren är bättre och får huset sålt.

http://flatcoated.bloggagratis.se

 
lotta

lotta

31 januari 2009 12:09

lycka till med allt..ska försöka hålla mina stackars nerver i styr;)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2013 16:00

Vi var där :) Sen dansade jag hela natten!

Av Linda - 26 september 2012 15:48

Får jag, får jag, fååår jaaag?????

Av Linda - 25 september 2012 21:06

Man kan ha massor av kul på en lekplats. När barnen är hemma och sover, då tar jag och hundarna över sandlådor och rutschkanor. Vi hoppar, klättrar och åker kana. Vi springer och gungar och rensar kattbajs ur sanden (hundarna -inte jag!) Och så s...

Av Linda - 21 september 2012 07:32

...att öppna dagis. Och det är mysigt att det är fredag. ...

Av Linda - 19 september 2012 21:40

Började ösregna när jag och Skrotet promenerade från Dagis 1 till Dagis 2. Stora tunga droppar från mörk himmel. När vi kom ut ur skogen kom solen fram, så stark att den bländade oss när den speglade sig i nyfyllda vattenpölar. Det var vackert....

Ovido - Quiz & Flashcards